Na podstawie powyższego, Burmistrz Miasta i Gminy Szlichtyngowa, Zarządzeniem nr 31/20 z dnia 10 marca 2020 r., w sprawie zatwierdzenia „Regulaminu dofinansowania usługi usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Szlichtyngowa”, określił zasady udzielania dofinansowania usługi związanej z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości na terenie Gminy Szlichtyngowa.
Zgodnie z ww. Zarządzeniem, finansowanie zadania jest zależne od tego, kto jest właścicielem terenu, z którego będą usuwane wyroby zawierające azbest. W przypadku osób fizycznych, wspólnot mieszkaniowych i jednostek sektora finansów publicznych, usługa usuwania wyrobów zawierających azbest będzie finansowana w następujący sposób: Pozostałe szczegóły dotyczące zasad udzielana dofinansowania są dostępne w treści ww. Zarządzenia. W związku z powyższym, zainteresowani właściciele nieruchomości, zamierzający skorzystać z dofinansowania w 2020 roku winni złożyć wniosek w terminie do 30 kwietnia 2020 roku. Wnioski wraz z niezbędnymi załącznikami należy składać: - drogą pocztową na adres Urzędu Miasta i Gminy Szlichtyngowa, ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa, - drogą elektroniczną na adres: umig@szlichtyngowa.pl (podpisany wniosek zeskanowany bądź zdjęcie wniosku), - faxem pod nr: 65 5492 341. Osoba do kontaktu: Agnieszka Wtykło, tel. 65 5492 327, e-mail: agnieszka.wtyklo@szlichtyngowa.pl. Uwaga: Jednocześnie informuję, że zadanie będzie realizowane jedynie pod warunkiem wyłonienia wykonawcy zadania oferującego cenę usunięcia 1 Mg wyrobów zawierających azbest nie wyższą niż limit określony przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze oraz w przypadku możliwości finansowych Gminy Szlichtyngowa (decyduje kolejność złożenia wniosków). Do pobrania: